بهره برداری از ۴۳ پروژه عمرانی در هفتکل به مناسبت دهه فجر 

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: ۴۳ طرح عمرانی به ارزش بیش از ۸۷۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر در شهرستان هفتکل به بهره برداری رسید.

محمد خانچی معاون امور عمرانی استاندار خوزستان امروز از طرح‌های عمرانی شهرستان هفتکل بازدید کرده و گفت: امروز شاهد هستیم چه در این شهرستان و چه در سراسر استان در شرایط بهتری قرار می‌گیرند و مسائل دیرینه در این شهرستان یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن هستند.

او افزود: سرعت کار و فعالیت در این شهرستان به همت فرماندار و همه مسؤلین بیشتر و برای مردم ملموس شده است امیدواریم بتوانیم خدمت گذار خوبی باشیم و طرح‌های باقی مانده را تکمیل کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان در طی سفر از طرح‌ها و پروژه‌های روستایی، که عموما از محل عوارض آلایندگی به اتمام رسیده و طرح‌های کشاورزی که با تسهیلات و کمک بنیاد برکت انجام شده بود بهره‌برداری کرد و همچنین از وضعیت مدارس درحالِ احداثِ شهرستان و بررسی وضعیت در سطح شهر مجموعه ورزشی دارای زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال و بسکتبال بازید کرده و گفت: به زودی پارک بانوان انجام خواهد شد.

او در بازدید از روستای گردشگری نفت سفید می‌گوید: باتوجه به پیشینه روستا و ظرفیت بالای آن باید با نگاه گردشگری روستا احیا و مرمت شود.

آقای خانچی در ادامه اضافه کرد: خدمت رسانی در دورترین نقاط استان و روستاهای محروم و محرومیت زدایی درراستای شعار و آرمان های انقلاب در جهت عدالت و پیشرفت و ایجاد نشاط امید در دل مردم است.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان یادآور شد: آسفالت روستای ابوطباره با اعتبار ۲۵میلیارد ریال توسط دهیاری، آسفالت معابر روستای علوانیه بخش رغیوه به مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار۱۵میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

در ادامه سفر یک روزه معاون امور عمرانی استاندار طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در شهرستان هفتکل افتتاح شد که با اجرای این طرح ها ۱۵۰ شغل جدید در شهرستان ایجاد خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.